Regulamin określa zasady sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepu internetowego vashka.pl prowadzonego przez firmę „Vashka” Dusik K., Dusik M. s.c. z siedzibą w Chocznia ul. Kościuszki 157, NIP 551-263-45-26 REGON 369705476. Złożenie zamówienia przez Kupującego oznacza akceptację postanowień Regulaminu.
I. Zamówienia i realizacja
- Zamówienie w sklepie internetowym może złożyć pełnoletnia osoba fizyczna.
- Zamówienie można składać przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
- Zamówienia przyjmowane są do realizacji w dni robocze w godzinach od 8-16.
- Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone drogą elektroniczną przez Obsługę Sklepu. W przypadku przedpłaty zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po potwierdzeniu zrealizowania płatności.
- W przypadku braku potwierdzenia zamówienia ze strony Sklepu w ciągu 2-3 dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy: biuro@vashka.com.pl.
- Realizacja zamówienia dokonywana jest w ciągu 2-5 dni roboczych.
- Kupujący wskazuje na: zamawiany towar; adres, na jaki ma być dostarczony kupiony towar; sposób dostawy; formę płatności.
II. Cennik i formy płatności
- Ceny w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Cena towaru jest wiążąca w chwili składania zamówienia przez Kupującego.
- Do cen należy doliczyć koszty dostawy wg wysokości podanych w formularzu zamówienia.
- Istnieją następujące formy zapłaty za towar zamówiony w Sklepie vashka:
-
- Płatność przy odbiorze (pobranie) – po złożeniu zamówienia Obsługa Sklepu potwierdza jego autentyczność i wysyła paczkę za pobraniem;
- Płatność przelewem – po złożeniu zamówienia należy dokonać przelewu na konto: ING Bank Śląski 91 1050 1100 1000 0092 5388 0810 ; w tytule należy wpisać numer swojego zamówienia;
- Płatność kartą – po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedający wysyła towar
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży.
- Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży i będą one realizowane na zasadach dotychczasowych.
- Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Vashka jest prawnie wiążącą Umową Sprzedaży pomiędzy Vashka a Kupującym
- W przypadku chwilowego braku towaru na magazynie bądź wyczerpania zapasu danego produktu, Kupujący jest informowany o tym przez Obsługę Sklepu drogą telefoniczną lub elektroniczną w celu zasygnalizowania problemu i/lub zaproponowania alternatywnego produktu lub anulowania zamówienia.
- W przypadku wątpliwości i ewentualnych braków w asortymencie Obsługa Sklepu może skontaktować się z Kupującym na podany numer telefonu, w celu potwierdzenia złożonego zamówienia.
- Jeżeli Kupujący nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia ze względu na brak danego artykułu, zamówienie może zostać anulowane.
III. Dostawa
- Koszty przesyłki są pokrywane przez Kupującego. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je firma „Vashka” , opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na firmę „Vashka”.
- Wysyłka dokonywana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera.
- Sklep „Vashka” nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczanie przesyłek przez firmy przewozowe.
- Odbierający towar konsument lub osoba przez niego upoważniona zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie protokołu w obecności doręczyciela.
- Z chwilą pokwitowania/potwierdzenia wszelkie ryzyka związane z posiadaniem, użytkowaniem oraz ryzyko utraty lub uszkodzenia , przechodzą na Kupującego.
- Cennik Dostawy:
IV. Zwrot
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami ( Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. Dz.U. nr 22, poz. 271), w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
- Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – musi być fabrycznie zapakowany, metka nie może być usunięta, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku nie spełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
- Przesyłka realizowana jest na koszt konsumenta.
- W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki zostanie sprawdzony stan przekazanego produktu.
- Jeżeli nie ma przeciwwskazań w ciągu 14 dni roboczych zostanie dokonany zwrot pieniędzy na konto Kupującego.
- Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony, Kupujący zostanie o tym powiadomiony mailowo i w ciągu 7 dni roboczych produkt zostanie odesłany na adres zwrotny, na koszt Sprzedającego.
V. Reklamacje
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.
- Reklamowany towar należy odesłać przesyłką pocztową na adres: „vaskha” Chocznia ul. Kościuszki 157, z dopiskiem „reklamacja” wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.
- Sklep „vaskha” w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – sklep „vaskha” naprawi lub wymieni na nowy Klientowi reklamowany towar, a jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji.
VI. Ochrona danych osobowych
- Sprzedający jest administratorem w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Zasady przetwarzania danych osobowych reguluje Polityka ochrony danych osobowych.
VII. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
- Sprzedający informuje, że kolory przedstawione na zdjęciach mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego koloru.
- Sklep nie jest w stanie zagwarantować pełnej wierności kolorów produktów przedstawionych na zdjęciach. Wyświetlanie barw jest zależne od rozdzielczości oraz ustawień monitorów.
- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji towaru.
- Klient dokonujący rezygnacji z zamówienia po otrzymaniu informacji o wysłaniu towaru, zobowiązany jest do poniesienia opłaty za transport, która odpowiada kosztowi dostarczenia towaru do klienta, a następnie powrotu do Sprzedającego.